Onlar o kadar çok, biz ise o kadar azız ki, artık günahlarından arınsınlar diye dua etmeye bile çabalamıyoruz. Zira dualarımız hepsine yetmeyecektir; her birine duadan küçük bir parça düşecektir. Ve bu kadarı zaten hiçbir işe yaramaz. Üstelik biz de hiç günah işlemeyen, duaları tamamen kabul olan kişiler değiliz ki; hala hayatta olanlarımızdan hiçbirimiz Tanrı’nın sevgili kulu değiliz.Günahlarının utancını içinde hissetmeden gözlerini cennete dikecek bir kişi yok aramızda. Ama utanç hiçbir şeyi telafi etmez.