Uzun zamandır okumak istediğim ve okuyup gerçekten çok etkilendiğim, herkesin okumasını tavsiye ettiğim bir kitap ile geldim.
Gerçek bir yaşam öyküsünden ilham alınarak kaleme alınmış doğuştan beyin felci rahatsızlığı olan 11 yaşındaki Melody'nin samimi, sıcak ve olabildiğince cesur hikayesini okuyacaksınız. Kitap boyunca dünyaya onun gözünden bakıyor onun hüzün ve umut dolu hikayesini dinliyoruz.
Ailesine bir kere bile seni seviyorum diyememenin, kardeşine bir kere olsun sarılamamanın, yardım almadan bir yudum su bile içememenin verdiği zorlukları göreceksiniz.
Melody fiziksel olarak zorluk çekmesine rağmen doğduğundan beri her şeyi zihnine kaydeden muhteşem fotografik hafızaya sahiptir. Engellerine rağmen verdiği mücadeleyle ve umutla zekasının mükemmelliğini herkese kabul ettirerek insanın istediğinde yapamayacağı hiçbir şeyin olmadığını hiçbir engelin istediğini elde etmenin önüne geçemediğini bizlere açık açık gösteriyor.
Kitap bir oturuşta bitirebileceğiniz bir kitap.
Kendimizi sorgulamamıza kapı aralayacak, oldukça duygusal bir hikaye. Her yaştan insanın okumasını tavsiye ederim. Pişman olmayacaksınız