10/10
·552 syf.··
Beğendi
·
2025 102. kitabı
Merhabalarrr Bronz serisinin ikinci kitabı ile geldim. Kitap akıp gidiyor ve öyle bir hal aldıki ters köşeden ters köşeye. "İnsana yapılacak en büyük kötülük ve intikam onu sonsuza dek unutmaktır. Üstelik zihnin unutsada yüreğin unutmazdı. Aklındakini herkes unutur. Kalbindekini herkes unutmazdı. " His Alatav annesinin günlüğünü Bronz'dan almak için uğraşırken olaylar artık çok başka bir hal almaya başlamıştı. Bronz'un evden çıkmasını ve korumaların değişim saatini beklerken evdede onu bekleyen kuklacı süprizi vardı. Eve girmesiyle fazla ya Koruma evde ellerinden asılı bulunur. Kuklacı bununlada kalmaz Bronza kalan tek şey elma ağacını, yaktı üstüne evi yakıp tek dostu kızı olan panterini yaraladı. His şoka girmişti her şeyin farkındaydı tüm bunlar His'in üzerine kalacak. Peki His bukadar şeyin üstesinden nasıl gelecek? El bebek konusunda haklıysın. Ama hiç gül bebek olamadım. Öl bebektim ben.... " Öl bebektim diyorsun ama ölümü unutmuşsun kızım ne diyordum sana hep" "Memento mori" "Evet memento mori, ölümü hatırla güzel kızım. Ölümü hatırla. Herşeyin sonu sen olacaksın." Herşeyin sonu olacağım hayır siz yalnızca senin sonun olacağı... Offff His yaaa His'immmm artık birisinin seni düşünmesi gerekiyor. Yaralı kuşum benim. Anlatacağım herşey spoiler oluşacak şekilde ama gidişat hiç iyi değildi onu biliyorum heryer yangın yeri. "Bir ışık yak bu satırlara, aydınlansın sayfalar. Çünkü İmparatoriçe kartları yeniden dağıtmaya geliyor." özge naz
1000Kitap
Bronz 2Özge Naz · Ren Kitap · 20231,887 okunma
10/10
·102 syf.··
2025 72. kitabı
·
22 saatte okudu
·
Okunma: 09 Kasım 2025 14:45
Bir kalemin ilk nefesi, Bir dostun ilk heyecanı bu satırlar... Kısacık ama etkisi uzun süre kalacak bir kitap… Her sözcüğü yüreğe işleyen, her dörtlüğü duygulara tercüman bir eser. Satır aralarına gizlenmiş öfkeler, kırgınlıklar, hüzünler ve kabullenişler… Hepsi öyle tanıdık, öyle içten ki, okurken kendini her kelimenin içinde buluyorsun. Kitap çıktığında o heyecana ortak olmak, onunla birlikte beklemek bambaşka bir duyguydu zaten. Çünkü bu kitap sadece yazılmamış, yaşanmış bir kitap. “Ne zaman yıkılsam, dizeler koşuyor imdadıma…” Selcen'immmm, bu cümlen kitabın ruhunu özetliyor aslında. Biz de yıkıldığımızda, tükenmiş hissettiğimizde dizeler koşuyor imdadımıza… Kalem, anlatamadıklarımızı bizim yerimize söylüyor, duygularımıza kelimelerle can veriyor. Ne yazsam eksik kalacak bu kitap için, ama bildiğim bir şey var: Kor Nokta, kalbime dokunan kitapların başında yerini aldı. Biliyorum ki, İlk olmayacak yazdıkça yazılmak istenen, söylenmesi gerek hersey senin kaleminle satırlarda hayat bulacak.
Kör NoktaSelcen Gezgin · Kiba Yayımcılık · 202512 okunma
Reklam
5/10
·528 syf.··
2025 80. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 08 Kasım 2025 02:29
öncelikle kitap beklediğim kadar kötü değildi. hatta çok beğendiğim, güzel yazıldığını düşündüğüm bazı sahneler de vardı ve hatta inanır mısınız ben bu serinin bütün orijinalsizliğine rağmen potansiyeli olduğunu düşünüyordum ama çok fena harcandı bence. ve bunun sebebi tamamen yazar (artık beceriksizliğinden mi, bu kadar popülariteyi kaldıramamasından mı bilemem) 21 yaşında olduğunu öğrenince çok şaşırdım ama bu da sebep değil. günümüz popüler yazarlardan bakın mesela rebecca kuang haşhaş savaşı'nı yakın yaşlarda yazmış. yaşının küçük olması kötü bir yazar olması için bahane değil ve lauren açıkça kötü bir yazar da değil benim gözümde aslında -potansiyeli olduğunu düşünüyorum. ama dediğim gibi işte, powerless üçlemesiyle iyi bir iş çıkardığını düşünmüyorum. kitaba gelecek olursak öncelikle şunu belirtmek isterim ki yıldızı kesinlikle kai'dı. adam tüm kitabı sırtında taşıdı TEK BAŞINA ve bu puanı onun için veriyorum. yazara çok kızdım çünkü kai kitap boyunca resmen ikinci erkek muamelesi gördü ve hiç, hiç hak etmediği şeyler yaşadı. paedyn'e karşı duyduğu sevgi o kadar tek taraflıydı ki kahroldum onun adına. asla sahip olamayacağını bile bile, ve sahip olmak istemeye bile cüret etmiyordu çünkü hak etmediğini düşünüyordu. ah bebeğim bir bilsen gökyüzündeki bütün yıldızları nasıl da hak ettiğini... asıl hak etmeyen kişi paedyn. ayyy çıldırmak!!! yazar paedyn üzerinden güçlü kadın karakter yazdığını falan mı sanıyor? lütfen biri şu yazarlara küstah, dengesiz, bir dediği bir yaptığını tutmayan karakterlerin güçlü kadın karakter olmadığını söylesin - aynı şekilde her eline kılıç alan, iyi dövüşenler de güçlü olmuyor. (gerçi popüler kültür bizi ele geçirmeye devam ettikçe daha çok maruz kalacağız hem bu kişiliksiz, derinliksiz karakterlere/kurgulara, hem de özensiz, sırf
FearlessLauren Roberts · Beta Byou Yayınları · 2025227 okunma
10/10
·672 syf.··
Beğendi
·
2025 33. kitabı
Merhabalarrrrr bugün canım arkadaşım Nuray'ın askerî kurgu kitabı ile geldim. Tek kitap, zıt karakterden aşka dönüş tatlımı tatlı bir yolculuğa çıkıyoruz. Her detayına çok önem verilmiş. Artık çoğu yerde isim belki sayı veriliyor Şehit haberlerinde ama ateş düştüğü yeri yakıyor. Biz böyle yanıyorsak o bayrak asılı evin içindekileri düşünmek bile istemiyorum. Yazar elinden geldikçe her olaya yer vermiş bu çok kıymetli. konulara başlarsam susamıyacağım sayfalarda yetmeyecek. Neyse kitaba gelelim. Mirhan ateşoğlu vatanına, toprağına aşık bu mesleğe gönülden bağlı ayrıca Hisar karakolu'nun komutanıdır. Bir gün denetim yapılmak üzere haber gelir. Mirhan herzaman ki gibi kendinden emin üstleri bekler. Helikopter iniş yapınca karakola gelen Yüzbaşı Firuze şahin Mirhanın nefesini o saniye keser. Güçlü kadın karakterlerin hastasıyız. Firuze annesi ve babası asker olan kendiside bayrağına vatanına bağlı olan bir askerdir. Annesi küçük yaşta hain bir pusuda Şehit düşürülmüş. Babası ise herkesin bildiği ve korktuğu Bekir Şahindir. Mirhan ateşoğlu dışı kaya kadar sert olsada pamuk gibi kalbi olan Firuze aşığı bir adam. Arada rütbe meselesinde anlaşmazlıkları olsada o sahneleri bile çok sevdim. Bir baskında içimiz yandı kavruldu ahhh ahhh be antepli 2 gün kalmıştı. Ciğer bırakmadın bende. Birde bu mesleğin içinden birisi yazınca daha bir anlamlı geliyor kitap. Mirhan Ateşoğlu kocaman bir aşiretin oğlu olur kendisi tabi bu kadar fazlasını ben değil firuze bile beklemiyordu. Mirhan durur mu?. Operasyonun ortasında sevdiği kadı Nuray Ergen na pat diye evlenme teklifi eder. Bekir şahinin kızını almak ha Firuze sevmese zor alırdın ama aşkı hayallerinden büyük olunca herşey olur tabi. Canım arkadaşım Nuray' ımmmm o teröristin ismi nedir ya. Tamam herşeye tamam ama bu
Aşk
Asi ÂşıkNuray Ergen · Parola Yayınları · 2025119 okunma
10/10
·384 syf.··
2025 25. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 14 Mart 2025 04:59
Selammm Canımlar Serinin ilk kitabına ben aşık olmuştum. İkinci kitapla bu aşk devleşti diyebilirim. Bakın ben her kitaba bunu demem ama bu seriyi alın okuyun, okutun. İnanılmaz bir zeka örneği var kitapta. Yazar resmen zeka oyunları ile okuyucuyu alt üst ediyor. Hele o son Allah'ımmmm ben iflah olmam o sondan sonra ağzım açık mal gibi kaldım kitabı kapatırken İlk kitapta Feray' in laf oyunları ile Hektor ile bağlantısını anlayıp kapatmıştık sayfaları. İşte bu kitapta geçmişin tozlu sayfalarına, bu ikilimizin çocukluk hallerine dönüyoruz.(İkisini de sarıp sarmalayasım var.) Ve doğal olarak kaçırıldıkları dört günde yaşadıklarını da okuyoruz. (Mahvetti beni bu kısımlar ) İkilimiz geçmişten günümüze ki bağlarıyla iyice yakınlaşır ve bir çift olarak onları okumaya başlarız. Evet romantik kısımlar iyi hoş ama bizim peşimizde malum bir ruh hastası vardı. Halâ galeri sahibini öldüren ve çiftimizi bu oyuna sürükleyen kişiyi bulamadık. Bu durum hem önümüze daha fazla not, ipucu, ve gizem sunuyor hemde okuyucuya da karakterlere de teori kastırıyor. ( Beyninizin yanmasına hazır olun) Kitapta en en sevdiğim yer Hektor' un gerçek ismini, mesleğini öğrendik. ( İsminde çığlık attım resmen heyecanlandırdı beni mesleğini ise zaten tahmin ediyordum ama bu denli derin olaylardan oluşmasını ve bu denli köklü bir kuruluşta olmasını beklemiyordum.) Kitabın sonunda peşimizde ki ruh hastasına ulaşıyoruz. Ben şok arkadaşlar ucundan kıyısından tahmin edemediğim biri çıktı ve son kozunu oynayıp resmen kocaman yeni bir oyun başlattı.(Hala ruh hastasının o olmasını kaldıramıyorum ) Hepsini geçin kitabın sonuna inanılmaz üzgünüm. Feray' ın yerinde olmak istemezdim çok çok kötü Allah'ım. Empati yapsam deliririm öyle diyim siz anlayın. Başından beri dediğim gibi bu seriyi alın okuyun ve lütfen
Persona 2: AydınlıkAsena Nişikli · Pukka Yayınları · 2025174 okunma
10/10
·368 syf.··
2024 29. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 08 Nisan 2024 14:13
Aaaaaayyyy diye çığlık atacağım şimdi. Nasıl güzeldi nasıl. Eridim bittim arkadaşlar okurken. Allah'ımmmm geberiyorum çok mu çok güzeldi be Evetttt serinin ilk kitabı Mihrem' in, Semih' i yanlış anlaması ile bitmişti. ( Ki Mihrem ile birlikte okuyucu da yanlış anlıyor. Semih' im yapmaz diyemedim valla o an ama sonra içimi çiçeklendirdi yaaa çok tatlıydı ) Mihrem kendisinin bir aşk oyununa geldiğini düşünerek intikam planına soyunur. Ve planı sevdiği adama hiç şüphe bırakmadan sevgisini vermektir. Buna evlenmeleri de dahildir. Kısa sürede evlenen çiftimiz ertesi gün Mihrem' in herşeyi bildiğini söylemesi üzerine, Semih'i terk etmesiyle son bulur. Ama öyle bir terk ediş ki arkasında iz bile bırakmaz. Mihrem' e o kadar hak vermiştim ki ta ki gerçeği öğrenip onunla beraber bende yıkılana kadar. ( Ulan şerefsiz abisi güzel ciftimin bir yılına mal oldun it) Bu ayrılık sürecinde bu ikilimiz kora dönüşmüş ama yanmaları dinmemistir. Ve hala ilk zamanki kadar aşıktırlar. Semih ' in azmine, sevgisine, verdiği değere hayran kaldım. Bir adam her sayfada, her cümle de bir kadını sevdiğini bu kadar belli edemez ya ( Ah kalbim ) Kitapta bizi yeni karakterler karşılıyor ve ben birini acayip göz hapsine aldım. Allah'a şükür ki kitabın son sayfasında onun da kitabı olacağı mesajını vermiş yazar. Güçlü kadın karakter, sevgisini esirgemeyen erkek karakter, pek çok dostluğa ve aileye kucak açmış onlarca kişi, kısacası kitaptan samimiyet akıyor Semih' in arsızlıklarına öldüm bittim Mihrem' in sevgisine bayılıp, kıskançlıklarında gülme krizine girdim Offf alev ateş bir çiftti, yükselmeli alçalmalı ilişkilere bayılırım öyleydiler Not: Bana sövecek olsanız bile ben Mirza' yi da sevdim. Takıntılı falan ama böbrek sahnesinde ben bir waowww oldum düştük efendim.
Nöbet Başında Aşk 2Rabia Gümüş · Parola Yayınları · 2024235 okunma
Reklam
Reklam