ekim

ekim
@imyourcalicocat
sunflower and cactus (⁠≧⁠▽⁠≦⁠) "smile."
Kitap önerir misiniz✨ Kitap alacağım ama ne alacağıma karar veremedim
Duygu ve Düşünce
ekim
Eylül Evi/Carissa Orlando
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
En korktuğun yerden vurulmazsan, Sırrın sırdaşınca fâş edilmezse, eminin emanete ihanet etmezse; aşk, aşk sandığınca haşr edilmezse bir türlü olamayacaksın.
Sayfa 94·Kitabı okudu
ekim
çok güzel bir alıntı ya ve çok doğru. bazen öyle şeylere öyle anlarda denk geliyor ki insan böyle tuhaf hissediyor. anlatamıyorum ama tuhaf bir his işte.
“Biliyor musun,” dedim, “kimi kez birini unutmanın en iyi yolu, onu yeniden görmektir.”
Sayfa 25
Alıntı
ekim
nasıl yani anlayamadım. yazar burda ne anlatmak istemiş?