Kağan İnal

Kağan İnal
@inal1919
“Okuduğumuz kitap bir yumruk gibi tepemize inip bizi uyandırmadıktan sonra neye yarar?” Franz Kafka
Öğretmen
Uludağ Üniversitesi İlköğretim Matematik
Konya
Bandırma
160 okur puanı
Şubat 2018 tarihinde katıldı

Kağan İnal

, bir kitap okudu
10/10
·341 syf.·
Beğendi
·
2019 16. kitabı
Talip Apaydın
9.2/10 · 113 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Şu genç fidanlar büyüyecek, ağaç olacak. Onları benim diktiğimi kimse anımsamayacak. Şu serçeye bak, nerde bunun anası babası, yavruları Dağılığ gittiler. Böyledir yaşam...
Ölenle ölünmez derler emme ölünüyor, ikimiz de öldük biraz.
Köylünün karnını yarmışlar, kırk tane ‘gelecek yıl’ çıkmış.
Bu köylü milletini anlamak biraz zor. Onların dayanıklılığı, aza razı olma huyu, açıklanır gibi değil.