Kağan İnal

Kağan İnal
@inal1919
“Okuduğumuz kitap bir yumruk gibi tepemize inip bizi uyandırmadıktan sonra neye yarar?” Franz Kafka
Öğretmen
Uludağ Üniversitesi İlköğretim Matematik
Konya
Bandırma
160 okur puanı
Şubat 2018 tarihinde katıldı
Başkalarına duyduğumuz inanç kendimizde neye inanmak istediğimizi ele verir.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yeryüzü dolup taşıyor lüzumsuzlarla, yaşam berbat oldu fazlalıklarla.
-Oysa insanlar da ağaçlar gibidir. Ne kadar yükseğe ve aydınlığa çökmek isterse, o kadar kuvvetle toprağın altına inmek ister kökleri, karanlığa, derinliğe-kötülüğe.
Diyorsunuz ki, “Taşımak zor yaşamı.” Yoksa neye yarardı sabahları gururlu olup da akşamları teslim oluşunuz? Taşımak zordur yaşamı: ama bu kadar çıtkırıldım olmayın siz de! Hepimiz şirin, dayanıklı eşekleriz, erkeğiyle dişisiyle.
Kolay zanaat değildir uyumak; bunun için gün boyunca uyanık kalmak gerekir.