-Oysa insanlar da ağaçlar gibidir.
Ne kadar yükseğe ve aydınlığa çökmek isterse, o kadar kuvvetle toprağın altına inmek ister kökleri, karanlığa, derinliğe-kötülüğe.
Diyorsunuz ki, “Taşımak zor yaşamı.” Yoksa neye yarardı sabahları gururlu olup da akşamları teslim oluşunuz?
Taşımak zordur yaşamı: ama bu kadar çıtkırıldım olmayın siz de! Hepimiz şirin, dayanıklı eşekleriz, erkeğiyle dişisiyle.