Kağan İnal

Kağan İnal
@inal1919
“Okuduğumuz kitap bir yumruk gibi tepemize inip bizi uyandırmadıktan sonra neye yarar?” Franz Kafka
Öğretmen
Uludağ Üniversitesi İlköğretim Matematik
Konya
Bandırma
160 okur puanı
Şubat 2018 tarihinde katıldı
dışımız serseri, içimiz kütüphane.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Taraf değiştirdiğimde sadece ne yapacağımın söylenmesini istemiyorum. Öyle olacaksa değişmem için bir sebep yok.
Seni rahat mı bırakayım! Bu çok güzel, ama kendimi nasıl rahat bırakabilirim peki? Rahat bırakılmamıza gerek yok. Aslında arada sırada rahatsız edilmemiz gerek. En son ne zaman gerçekten rahatsız oldun? Önemli bir konuda, gerçek bir konuda ?

Kağan İnal

, bir kitap okudu
Puan vermedi·335 syf.·
2019 17. kitabı
Friedrich Nietzsche
8/10 · 47,7bin okunma