Bu dünyanın bana göre değil, bir grup hayasız, yüzsüz, dilenci, çok bilmiş, kabadayı, aç gözlü insana göre olduğunu hissediyorum. Dünyaya uygun olarak yaratılmış insanlar içindi bu dünya.
Düşünmeyi buyuran Kur'an'dır. Tarihten tabiata, soyuttan somuta gözlemleyiş, inceleme, araştırma, düşünme, öğrenme Tanrı buyruğudur. Her kişi, gücünün yettiğince bilim yolunda ilerlemek borcundadır. "Hiç bilenle bilmeyen bir olur mu?" , "Hakikat, müminin kaybolmuş malıdır. Nerede bulursa alır. " ,"ilim, kadın, erkek , her müslümana farzdır. "