Düşlerinizin peşinden gidiyorsanız, bütün gemilerinizi yakın. Hiçbir kapıyı açık bırakmayın...
Kararsız adımlarla yürüseniz de, daha iyisini yapacağınıza inansanız da yolunuza devam etmeyi göze alın.
Yolunuzu cesaretle gözünüzün önüne getirin ve başkalarının eleştirilerinden korkmayın. Hele, özellikle, özeleştirinin sizi kötürüm etmesine izin vermeyin.
Uykusuz gecelerinizde Tanrı sizinle birlikte olacaktır ve O'nun sevgisi sizin gizli gözyaşlarınızı kurutacaktır. Tanrı, yılmazların Tanrısıdır.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Buraya gelirken bir şeyler bekliyorduk. Beklediğimiz
neydi bilmiyorduk ama kesinlikle bu değildi: Bu
kasvetli işgünleri, bu sessiz akşamlar, bu değişime kapalı,
sürprizsiz, umutsuz, donuk hayat.
Maddi olarak eskisinden biraz daha iyi yaşıyoruz. Bir
yerine iki odamız var. Yeterince kömürümüz ve yiyeceğimiz
var. Yine de kaybettiklerimize göre çok ağır bir bedel.
Aramızdan iki kişi, kendilerini orada bekleyen hapis
cezasına rağmen Macaristan'a geri döndü. Başka ikisi, iki
genç bekar adam, daha uzağa, Amerika Birleşik Devletleri'ne,
Kanada'ya gittiler. Dördü daha da uzak bir yere
gittiler, gidilebilecek en uzak yere, büyük sınırın ötesine
geçtiler. Tanıdığım bu dört kişi, sürgünümüzün ilk iki yılında
kendilerini öldürdü. Biri barbitüratla, biri gazla,
diğer ikisiyse boyunlarına ip geçirerek. En genci on sekiz
yaşındaydı. Adı Gisele'di.