"Tanrı'ya inanarak..."
"Evet, elbette. Ama yalnızca Tanrıya inanarak değil. Korkarım ki dualar ve inanç yeterli olmayacak. Doğruya giden yol tehlikelerle doludur..."
“Hiçbir erkek karısını benim Anne’i sevdiğim kadar sevemez...
...Eğer tüm erkekler karılarını benim Anne'i sevdiğim gibi sevse işe yaramaz bir yığın oluruz. Ya da belki dünya barışla tanışır. Belki savaşlar sona erer, sevgiyi ve sevilmeyi hayatımızın merkezine aldığımız için kavgalar biter.”