Kitabı biraz önce bitirdim. Klasik bir kurgu ve sırf merak edip okudum. Aslında sayfa 200lere gelene kadar çok çok sıkılmıştım hatta bırakmayı düşündüm ama niçin bu kadar sevildiğini anlamam için de kendimi zorlayıp devam ettim ve sırf o son aile draması yüzünden de ikinci kitabını okurum diye düşünüyorum.
Shan'ın ben küçüğüm itemleri bi süre sonra sıkmaya başladı dünyadaki tek kısa boylu, ufacık tefecik kişi sen değilsin lütfen artık sus. Şunu da demeden geçemeyeceğim fazla tekrara düşmüş. Bu kadar uzatmasına hiç gerek yoktu 300-400 sayfada gayet yazılabilirdi ki yazsa sıkıntıdan patlamazdık. Genel olarak beğendim mi eh,, çok beğendim diyemeyeceğim. Abartılacak kadar güzel değil. Vakit geçirmek için okuyabilirsiniz.