infitar

infitar
@infitar
“Okurken kendime rastlıyorum.”
Haklısınız: Hayatta her şey olabilir.
Sayfa 314·Kitabı okudu
Reklam
İki kelebek, birbirinin çevresinde vals eder gibi dönerek, ağaç gövdeleri arasında dolaşıyordu. Otların arasından kuvvetli bir koku ve sürekli bir vızıltı geliyordu. Oblomov tabiatın bu gayretli hayatına bakarak, incecik seslere kulak vererek düşünüyordu: ‘’Neler oluyor şu tabiatta! Ama dışarıdan her şey ne kadar sakin, ne kadar rahat görünüyor!..’’
Sayfa 313·Kitabı okudu
Kalbi dolu, kafası işlekti; yaşıyordu.
Sayfa 311·Kitabı okudu
"Garip şey, içimde artık üzüntü yok; bayağı mutluyum... Neden böyleyim?
Sayfa 311·Kitabı okudu
Âşıkların gevezeliği korkunçtur.
Sayfa 311·Kitabı okudu
Reklam