infitar

infitar
@infitar
“Okurken kendime rastlıyorum.”
…ben tesadüfle, yanlışlıkla hayatına girdim.
Sayfa 306·Kitabı okudu
Reklam
Geçmişine ait pişmanlıklar ve üzüntüler yüreğini doldurmuştu.
Sayfa 305·Kitabı okudu
Kim demiş hayat zevk ve mutluluktur. Ne saçma düşünce! Hayat hayattır, bir ödevdir, ödev dediğin de çetin bir iştir. O halde ödevimizi yapalım.
Sayfa 304·Kitabı okudu
Bastığımız yeri yoklayarak yürümeliyiz; bazı şeylerden gözlerimizi çevirmeliyiz, mutluluk hülyalarına kapılmamalıyız, mutluluk elimizden kaçarsa isyan etmemeliyiz; hayat budur işte.
Sayfa 304·Kitabı okudu
Bir gün bir şeyi istersin, ertesi gün tutkuyla, ölesiye ona bağlanırsın, daha ertesi gün onu istediğinden utanırsın, arzun yerine geldiği için hayata lanet edersin.
Sayfa 304·Kitabı okudu
Reklam