Oğulcan

bazen kendime ne kadar haksizlik yaptigimi idrak edemiyorum. kendimi bildim bileli devamli birilerini mutlu ettim, gururlandirdim, goguslerini kabarttim. her seferinde uzmemek icin kendimden verdim de verdim. alttan aldim. insanin oz saygiyi kazandigi yer de kaybettigi yer de ailedir. ben yillarca bu ailede deneni yapan ornek kiz cocugu oldum ama bir kez bile bana sorulmadi sen ne istersin, bunu ister misin. sevildim ama saygi gormedim. gulsem sessiz ol dediler aglasam bagirip kizdilar. benim aglamaktan uyuyamadigim onca gece oldu, bir ozur bile duymadim. ama benim hatalarim hep buyuk buyuk olay oldu, yuzume bakilmadi. berbat bir ailede yasamiyorum hayir, onlari seviyorum, onlarin da beni sevdigini biliyorum. ama bu kadar hizli buyumek istemezdim. bu sene duymaktan en nefret ettigim cumle oldu yasima gore olgun olmam. sanirim bazen birakmak gerekiyor akisina. bir kere de hatami telafi etmek icin cirpinmayayim bu kadar, bir kere de onlar affetsin. tesekkurler buraya kadar okuyan yabanci.
Oğulcan
Kendinden bir şeyler vererek kendini yitiriyorsun ve kendin olmak için olduğun gibi davranmalısın. İnsanlar kızıp üzülseler bile senin benliğini öğrenmeliler. Yoksa onlar tarafından oluşturulan biri olursun.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Oğulcan

, bir kitap okudu
7/10
·70 syf.·
7 günde okudu
·
2025 9. kitabı
Stefan Zweig
8.2/10 · 125bin okunma
daphne isimli okura yanıt verildi
Oğulcan
:) güzel alıntılar bulmaya çalışacağım

Oğulcan

, bir kitap okudu
7/10
·132 syf.··
83 günde okudu
·
2025 8. kitabı
Marcus Aurelius
8.2/10 · 28bin okunma
Oğulcan isimli okura yanıt verildi
Oğulcan
daphne aynen öyle bir kitap gerçekten

Oğulcan

, bir kitap okudu
7/10
·132 syf.··
83 günde okudu
·
2025 8. kitabı
Marcus Aurelius
8.2/10 · 28bin okunma
Oğulcan
Bir anda bitirmenin mantıklı olmadığını düşünüyorum ve sindirerek okuyorum.