Okunmuyor. Neden bilmiyorum ilerlemiyor, beni içine çekemiyor kitap. Şişirilmiş bir balon olduğunu düşünmek istemiyorum ama sanki popülerlikle ilerlemiş bir eser gibi. Bana hiç bir şey katmıyor. Anlattığı hikayeden bir çıkarım da yapamıyorum. Hiç başlamasaydım çok şey kazanırdım çünkü zamanımı harcadım.