Hepimiz tanık olmuşuzdur ki yıl başı kutlamalarına karşı çıkan azımsanamayacak büyük bir çoğunluk var. Onlara baktığımızda türklerde ve müslümanlarda böyle bir geleneğin olmadığını, kutlanılmasının yanlış olduğunu savunduklarını görüyoruz. Tarihe baktığımızda ise türklerde ve müslümanlarda kutlamaya değer şeylerin olduğu ile karşılaşıyoruz oysaki ve aslında konunun bununla bir ilgisi de olmamalı. Yıl başı farklı bir dine ait olduğu düşüncesi ile dışlanması çok yanlış ve aşırı yobazca bir tavır. Ve bunun islam adına da yapılıyor olması tam bir karalama kampanyası. İslam hoşgörülü olmamayı mı emrediyor da biz bilmiyoruz? Ucuz kişiliklerinizi din ya da başka bir ideoloji ile saklayamazsınız. Tüm bunları geçip bir sadelik ile hayata baktığımızda bir insanının girdiği yeni yılı kutlaması, en normal şeylerden biri değil midir? Siz en iyisi önce farkında bile olmadığınız aşağılık komplekslerinizin önce bir farkına varın. Lafta özgürlükçü laik bir ülkeyiz ama gel gör ki insanların eğlenip mutlu olduğu şeyleri bile onların boğazına düzebilecek kadar yobazlıktan öteye gidememişiz. Beni en üzen şey ise bu insanlar asla bunu zaten okumuyor olacak.