Bugün günlerden senden sonra kaçıncı gün bilmiyorum saymak istemiyorum artık,sayınca çok az geliyor ama yaşarken bir günü dâhi bir yıl gibi geliyor. Ağlamadan geçirebildiğim tek bir gün yok niye bu kadar umut bağladım onuda bilmiyorum zaten hatta umut bağlamanın ötesinde ben seni o kadar saf ve masum sevmişim ki anlatamıyorum.Belki birgün okursun aklına gelmem doğrusu aklına gelince de salakla zaman geçirdim önem veriyorum sandı diyorsundur zaten harbiden eğlendin mi ya da dalga geçiyor musun? Senin ne yaptığını veya ne düşündüğünü hiç bilmiyorum ama ben seni aklıma getirmeden günü geçiremiyorum ilk gittiğin gün son konuş madan sonra hayatımda hiç ağlamadığım kadar ağladım sana ne kadar kırıldımdan söz ettim umurunda dahi olmadı ya ben seni kırsam var ya yanlışlıkla uyuyamazdim ya doğru duygularla sevilmiş en yanlış insansın gittiğimiz yerlerden geçiyorum kalbim ağrıyor o anı özlerken bunu yazarken de ağrıyo. Keşke ondan uzak dur diyenleri dinleseydim konduramadim bu yazdıklarımla da eglenirsin eğlen.
Sevdiğin kadar sevileceksin. Güneşin doğuşundadır doğanın sana verdiği değer Ve karşındakine değer verdiğin kadar insansın Bir gün yalan söyleyeceksen eğer Bırak karşındaki sana güvendiği kadar inansın. Ay ışığındadır sevgiliye duyulan hasret Ve sevgiline hasret kaldığın kadar ona yakınsın Unutma yagmurun yağdığı kadar ıslaksın Güneşin seni ısıttığı kadar sıcak. Kendini yalnız hissetiğin kadar yalnızsın Ve güçlü hissettiğin kadar güçlü. Kendini güzel hissettiğin kadar güzelsin.. Can Yücel
1000Kitap
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Mırıldanan melodi kisvesinde dolanır dururdun ağzımda Yaradan ‘ın müdahelesi, iki yüzünden biri kalktı askıya Nasıl insansın? İlâh, müdahil oldu beni şerrinden korumaya Zamanla daha da anlar oldum değmediğine, her damla göz yaşıma
Şiir
Çok "ben" bir cümle
Her şeyini görmezden gelip bir gün kazağının rengini beğenmedim diye hayatından çıkar giderim. Sen ahmak bir insansın meseleyi kazak sanarsın...
insansin sen. hep guzeli bulamazsin. bazen yanlis yollara sapacak, yanlis kararlar alacak, yanlis insanlar seveceksin. ama her yanlisin ardindan, yeniden baslamayi bilmelisin. hayat boyle.
Hayata Dair
Sözde stresimi atmak için ileti aticam!!!! Şimdi icon olmak için ykseden bir gün önce bile bisiler yazmam gerek ama dimi..🫪 PEKALA SOSYAL MECRALARDA BASIMA ACTIGIM BELALARDAN KONUSALIM!🥳🥳🥳 Yavsaklik basa dert, bunu şaka anlaminda söylemiyorum cidden ağzınıza ve kafanıza yerlestimi kurtulamiyorsunuz... Bir aralar (1 seneyi rahat gecmistir) bir kızla konuşuyorum, normal sanal arkadasim böyle 3 aya yakın süren bir arkadaşlık.. Arkadaşlarım bilir, belirli bir samimiyet şeyini aştıktan sonra dilimi tutmam, canim cicimli sohbet bir anda dirty talka dönüşür☠️☠️☠️🥰 Neyse bunun bir de erkek arkadasi vardı, sohbet ederken bazen derdi, işte a**@##'le konuşmam lazım gitmeliyim diye. Sevgilisinin de benden haberi var, işte bir tane arkadaşı kızın..🎀 Bir gün biz yine sohbet ederken çocuk bizim yazışmaları okumuş şey demiş, niye bu kadar samimisiniz? (Sen sor d-) Çocuk kızın realdeki arkadaşlarını bile kıskanan bir tip zaten haberim var, neyse aralarinda ufak bir sürtüşme çıkınca biz uzak aralıklarla konuşmaya başladık🥀🥺 Bir gün bana yazdı bu çocuk, işte (kızın ismi Ayşe olsun) Ayşe'nin lezbiyen olduğunu biliyorum, sen de iğrenç bir insansın o da, işte yok bilmem siz şuna dönüşeceksiniz, nasıl beni seninle aldatır vb vb.... Konuşmayı bana yaratık diyerek bitirmişti🫰🏻😝 Ayşe'ye bişey diyememistim çünkü o da beni engellemisti(bunu çocuğun yaptığını düşünüyorum btw🤬) sonraki günlerde başka hesaplar yine bana hakaretvari cümlelerle mesaj atmaya devam etmişti.. HERRR NEYSE ayseyle tekrar konuşma fırsatı buldum tabii ki🥹 ayrılmışlar fln🥳 alakam olmadığı halde onları ayirmakla suclanmam tabii sinirimi çok bozmuştu, bu da haliyle ayseyle samimiyetimizin kendiliginden bozulmasına sebep olmuş gibi oldu🙏🏻 Arada hatırlayıp gülüyorum işte, berbatti aw kiz için de kötüydü...BU