Kitapsever herkesin çocuk kitapları da okumasını tavsiye ediyorum. Mustafa Kemal’in de bir zamanlar çocuk olduğu düşüncesi insanın içinde ılık bir bahar estiriyor . Büyük Atatürk’ten küçük öyküler çok hoşuma gitti.
Kitabı çok heyecan verici buldum. Savaşın anlamsızlığı, aradan yıllar geçtikten sonra savaşan
tarafların aslında hiçbir şey kazanmadığı ama çok şey kaybettiği çok güzel vurgulanıyor.