İntihar, şimdilerde sadece bir gözden kaybolma yoludur. Ürkekçe, sessizce yapılır ve tam bir başarısızlığa uğrar. Artık bir eylem değil, sadece bir boyun eğmedir.
Hayatta başarılı olamadınız mı?bize gelin ,ölümünüzü başaracaksınız.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yaşam yaşanmaya değmediğinde , İnsan kendini yaşayacak kadar değerli bulamadığında intihar eder..
İntihar insanın en masum , Aynı zamanda en zalim cinayetidir.
Kızın salaklığı beni şoklardan şoklara salıyore...
"Tamam, önünde soyunmayacağım. Bunu benden keydim istemedikçe uslu duracağım".
Matmazel Bu Akşam Ölebilir miyim…
Sizi sevmek bir intihar saldırısıdır. Beyrut u Telaviv’den özlemek gibi Oda dolusu kurumuş gül gül ve rüzgar bırakarak Gözlerinizde mülteci olmamak için yurduma gider gibi Matmazel, bu akşam Sabra Şatilla da ölebilir miyim…