"Zamanların en iyisiydi, zamanların en kötüsüydü,
hem akıl çağıydı, hem aptallık, hem inanç devriydi,
hem de kuşku, Aydınlık mevsimiydi, Karanlık
mevsimiydi, hem umut baharı, hem de umutsuzluk
kışıydı, hem her şeyimiz vardı, hem hiçbir şeyimiz
yoktu, hepimiz ya doğruca cennete gidecektik
ya da tam öteki yana - sözün kısası, şimdikine
öylesine yakın bir dönemdi ki, kimi yaygaracı
otoriteler bu dönemin, iyi ya da kötü fark etmez,
sadece 'daha' sözcüğü kullanılarak diğerleriyle
karşılaştırılabileceğini iddia ederdi."