Bilmiyorum. Hissel anlamda beni insanlığın bi en başına götürüyor, diğer kelimede günümüze geri döndürüyor. Fikirlerin zaman yolculuğu diyesim var ama tam da karşılamıyor gibi anlatmak istediğimi. Biraz Hugo, biraz Sartre, Lacan, Hegel, Platon ve kalabalık… “Öteki” üzerine olan kısımda zaten ikna olmuştum daha başlamadan keyif alacağıma, ama “siyaset” bölümünde yükselerek giden hazzı, yalan söylemeyeceğim, beklemiyordum.