Stefan Zweig'in okuduğum 5. Kitabı olan Bir çöküşün hikayesi, okuduğum zweig kitapları arasında beni en çok etkileyen oldu. Herkesin mutlaka okuması gerektiğini düşündüğüm ince ama etkili bir kitap olduğunu düşünüyorum. Bana, insanlar için yaşamanın inanılmaz saçmalığını, başrolde olmanın anlamsızlığını, başkaları için yaşamanın beni mutlu edemeyeceği gibi temel düşünceleri bir kere daha hatırlattı. Bana bir şeyler kattı, sizede katmasını dilerim. Ben bugün 48 sayfalık dopdolu bir kitap okudum...
Bir Çöküşün ÖyküsüStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202591,9bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Öldü sanılıp gömülmüş, ancak toprağın altında tabutunun içinde uyanıp bağırıp çağıran,kıyameti koparan ve duvarları yumruklayan biri gibi hissediyordu kendini kadın: Ancak onu yukarıdan duyan kimse yoktu, insanlar toprağın üzerinde hafif adımlarla yürüyor, onun sesiyle yalnızlığın içinde boğulup gidiyordu.
Ben şuna inanıyorum ki, üç buçuk günlük ömrümüzü kendimize zehir etmemek için ne mazideki hayatımıza ve kaçırdığımız fırsatlara ne de gerçeğin olmayacak hülyalarına kulak asmayarak bugünümüze hapsolup yaşamalıyız.