…Tüm bunlardan dünyada iki insan ırki olduğu sonucuna varabiliriz. Sadece iki: düzgün insanların oluşturduğu “ırk“ ve ahlâksızların “ırkı.“ ikisi de her yerdeydi, toplumdaki tüm gruplara sızmış haldelerdi. Hiçbir grup tamamen düzgün ya da tamamen ahlaksız insanlardan oluşmuyordu. Bu anlamda hiçbir grup “ saf ırk“ değildi ve bu yüzden de kamp gardiyanları arasında bile düzgün birileri buluna biliyordu.