Çok öteye gitmememizi söyledi ebeveynler biz çocukken; başkalarıyla/yabancılarla konuşmamamız öğütlendi; eve erken gelmemizin, dışarıda fazla durmamamızın kafamıza çakılması da cabası. Sanki biz çok temizdik ve diğerleri dehşetin tek sorumlusuydu. Ama diğerlerinin gözünde biz de diğerleri olmuyor muyduk? Nerden bakılsa bir “öteki” hala hayattaydı.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bir “yaş alma” hikayesi. Bana göre anlatıcının yolda türkülerle geçirdiği satırlar hariç duru dilli bir roman. Bir de kitabın sonunda beyaz gömlekli çocuk ve beyaz at hakkında aile bireyleri arasında konuşulmasını bekledim. Çok içten bir kitaptı, bittikten sonra yeni bir aile edinmiş gibi hissedebilirsiniz.
bir de yazarın böyle bir listesi mevcutmuş
m.t24.com.tr/haber/iste-hasa...