📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Fakir Baykurt'un okuduğum ikinci kitabı. İlk Keklik ile başladım tarzı ve üslubu mükemmeldi. Yılanların Öcünü okurken romanın içinde bir yerlerde gibi hissettim. Küçük hayatların yoksulluk içinde geçen bir dönemin en iyi anlatılış şekli olmuş. Sembolik olarak yılanlardaki sinsilik tehlike ve kötülüğün asıl karşılığının insanda vücut bulduğunu görüyoruz. Irazca'nin bu kötülük karşısındaki dik duruşu ise takdire şayandır.Kesinlikle okunması gereken bir eser