İrem Yaralı

İrem Yaralı
@ireeemm06
Değer vermek, intihar etmek gibidir.
Umutsuz düşler insanı öldürür
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ve insanların arasında yalnız olmaktan daha korkunç bir şey yoktur...
O bir uçurumdu ve ben, intihara oldukça meyilliydim. Ne kadar derin ne kadar uçsuz bucaksız da olsa bir şekilde daima o uçurumdan atlayacaktım. Zamanı hiç önemli değil.
Aşk, duyarlı bir şey mi ki? Öyle kaba, öyle hoyrattır ki, acıtır diken gibi.
Belki bir gün kalbimi yormayan birine denk gelirim diye yaşıyorum...`