İrem Yaralı

İrem Yaralı
@ireeemm06
Değer vermek, intihar etmek gibidir.
Papatyalar ölmez... papatyaları öldürürler bayım.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kefenin cebi olsa, resmini koyardım.
Olmuyor değil mi? Size acı veren hiçbir şeyi bir kenara bırakamıyorsunuz.
Güzel günler çabuk geçer, içimiz hep bir hoşçakal ülkesi'
Eskisi kadar özlemiyorum seni, Ve ağlamıyorum olduk olmadık zamanlarda.. Adının geçtiği cümlelerde, gözlerim dolmuyor.. Yokluğunun takvimini tutmuyorum artık. Biraz yorgunum.. Biraz kırgın.. Biraz da kirletti sensizlik beni!  Nasıl iyi olunur henüz öğrenemedim ama “İyiyimler” yamaladım dilime. Tedirginim aslında, seni unutuyor olmak, Hafızamı milyon kez zorlamama rağmen yüzünü hatırlayamamak korkutuyor beni.. Gel diye beklemiyorum artık, Hatta istemiyorum gelmeni.. Nasıl olduğun konusunda ufacık bir merak yok içimde. Arasıra geliyorsun aklıma, banane diyorum Benim derdim yeter bana banane!  Alıştım mı yokluğuna?  Vaz mı geçiyorum, varlığından?  Tedirginim aslında, Ya başkasını seversem?  İnan o zaman seni hayatım boyunca affetmem...