İrem

İrem
@ireem__
Onun güzel yüzünde ölüm bile güzeldi E'
Okyanusa aşık balık,bir bardak suyuna muhtaç şimdi. Bir damlana bile razıyken hem de...
Reklam
Bambaşka insanlarız bizler… Hiçbir kurala uymuyoruz. Hesabımız ayrı görülmeli… Bambaşka yasalar yapılmalı bizler için… Çok sert yasalar… Kökümüz kazınmalı! Çünkü kimseye bir yararımız yok. Dünyada boşu boşuna yer kaplıyor, başkalarının yolunu tıkıyoruz… Suçlu kim? Kendimiz… Yaşama isteği yok bizde! Kendi varlığımız karşısında duygusuzuz…

İrem

, bir kitap okudu
Puan vermedi·164 syf.·
2019 38. kitabı
Namık Kemal
7.7/10 · 49,2bin okunma
Yıldız kayarken, tek dilek hakkımı senin pencerenden de görünsün diye harcayan biriydim ben. Severken abartmışım biraz değil mi?