Harika ötesi. Mükemmel bir seri başlangıcı. Yazarın dili çok sade ve baş karakterler, özellikle de Çırak, çok güzel karakterler.
Ayrıca seri ilerledikçe de anlıyorsunuz ki yazarın oluşturdu her karakter çok tutarlı. İlk sayfadan son sayfaya kadar duruşlarını hiç bozmuyorlar.
Kitapla ilgili tek sorun yazım hatalarıydı ama yeni baskılarda bu durum muhtemelen düzeltilmiştir.
Hak ettiği ilgiyi göremeyen bir seri....