Değişik bir distopya örneği....
Oldukça heyecanlı başlayan ve öyle de devam eden bir kitap.
Özellikle karakterleri çok güzel oluşturulmuş ama bazı yerlerde gereksiz uzatılmış.
Kitabı bitirir bitirmez filmini izledim ve açıkçası filmi karakterlerin güçlerini daha yoğun kullanmalarından dolayı daha fazla sevdim.