İrem Biçer

İrem Biçer

İrem Biçer

, bir kitap okudu
10/10
·494 syf.·
Beğendi
·
21 günde okudu
·
Okunma: 03 Temmuz 2020 15:22
·
2020 12. kitabı
Adam Fawer
8.5/10 · 98,5bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
''Bu hayatta öğrendiğim her şeyi üç kelime ile özetleyebilirim: Hayat devam ediyor.''

İrem Biçer

, bir kitap okudu
10/10
·80 syf.··
Beğendi
·
4 günde okudu
·
Okunma: 03 Haziran 2020 23:47
·
2020 11. kitabı
Stefan Zweig
7.6/10 · 134,8bin okunma
10/10
·80 syf.··
Beğendi
·
2020 11. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 03 Haziran 2020 23:47
Gerçekten harika bir kitap. Yazarın anlatım şekli sade ama mükemmel. Yazarın bu kadar sade bir anlatımla okuyucuyu bu kadar etkileyebilmesine hayran kaldım. Kısa ama bir o kadar da anlamlı bir kitap. Kitap, yazarın dile getirdiği ve getirmediği bir sürü mesajla dolu. Kitabı bitirdikten sonra bir süre duvarla bakışıp birçok şeyi sorguladım. Yazar insanın vicdani duygularını harika bir şekilde ele almış. Gerçekten beni çok etkileyen bir kitaptı. Herkese tavsiye ederim. Kesinlikle okunması gereken bir kitap.
Amok KoşucusuStefan Zweig · İndigo Kitap · 2018134,8bin okunma
6/10
·350 syf.··
Beğendi
·
2019 2. kitabı
·
11 günde okudu
·
Okunma: 03 Ekim 2019 14:09
Bana göre bu kitap ırkçılığa bir gönderme. İnsanların "Lekeliler ve Gelişmişler" olarak ayrılmasını "Siyahiler ve Beyazlar" olarak ayrılmasına benzetiyorum. Eski dönemlerde Beyaz'lar Siyahiler'i eziyordu. Bu kitapta da Gelişmişler Lekeliler'in efendisi ve Lekeliler okulda bile ders olarak Gelişmişler'e hizmet etmeyi öğreniyorlar. Kitabın başında ve ortasnda olaylar gerçekten çok yavaş ilerliyordu. Ve olaylardan çok ana karakterin aşk hayatı ön plandaydı. Bu yüzden beni epey sıktı. Fakat sonlara gelince olaylar birden bire o kadar hızlandı ki olayları takip etmekte zorlandım. Sanki yazar kitabı 200. sayfaya kadar epey rahat bir şekilde yazıp bunu sonradan fark etmiş ve bütün olayları son 150 sayfaya sığdırmaya çalışmış gibi bir havası vardı bence. Ve kitabın ana karakterinin aşk hayatının belirsizlik içinde olması ve yazarın bunun üstünde gereğinden fazla durması gerçekten sinir bozucuydu. Yani kitap konusundan biraz sapmış gibiydi. Ama son sayfalara gelip de olaylar hızlanınca biraz daha ilgimi çekti ve o son kısımları gerçekten sürükleyiciydi. Yine de tavsiye ederim. Konusu çok hoşuma gitti.
LekelilerSarah Dalton · Agapi Yayınları · 2015255 okunma