Sevginin niçini olmaz ki efendim... Düşünsem belki makul bir sebep bulabilirim. Fakat bu hakiki sebep olmaz. Çünkü biz önce severiz. Sonra sevdiğimiz şeyin güzel taraflarını bulmaya çalışırız.
Gününü değerlendirmeye bakacaksın... günün nasıl değerlenir, bak anlatayım:şimdi ömrünü bitmiş say,ömrün bitmiş de sen yalvarmış,yakarmışsın, sana gözyaşların için cabadan bir gün daha vermişler...işte şuanda da o bir tek son günün içinde bulunuyorsun...işte o son günde ne yapacaksan,her gün onu yapacaksın.
O zaman bu bahçede gezinmem ki dedi çocuk.
Ne yaparsın ya?
Ağlarım.