irem

Ama unutma, insansın! İnsan, ne fazla, ne eksik. Ve kanatların değil ayakların var.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Dağı tanıyan nasıl tanımaz uçurumu?  Madem ki yükseliş var iniş olmaz olur mu?
Arkalarında bıraktıkları dehşetten kaçan insanların başına garip garip şeyler gelir. Kimi çok acı ve zalim...ama kimi de öyle güzel ki, inançlar tekrar tutuşur, sonsuza dek dayanır.
" İnsan çok düşündü mü, elbet kafasına bir alay düşünce dolar, "