Namütenahii

Namütenahii
@iremerkull
"Bir kitabı okurken geçen iki saatin, ömrümün birçok senelerinden daha dolu, daha ehemmiyetli olduğunu fark edince insan hayatının ürkütücü hiçliğini düşünür ve yeis içinde kalırdım."
Cahit Zarifoğlu'nun: "Başka bir şehirde her şeye yeniden başlamak isterdim." dediği yerdeyim.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"Bir kış sabretmişsin de tam çiçek açacakken dolu vurmuş gibi oluyor bazen hayat.."
"Bu benim seçmiş olmayı isteyeceğim bir hayat değildi"
“Bütün çabam kimseye muhtaç olmadan yaşamak. Bütün umudum kendimde.” Montaigne