Namütenahii

Namütenahii
@iremerkull
"Bir kitabı okurken geçen iki saatin, ömrümün birçok senelerinden daha dolu, daha ehemmiyetli olduğunu fark edince insan hayatının ürkütücü hiçliğini düşünür ve yeis içinde kalırdım."
"Bir kış sabretmişsin de tam çiçek açacakken dolu vurmuş gibi oluyor bazen hayat.."
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"Bu benim seçmiş olmayı isteyeceğim bir hayat değildi"
"O ömrü boyunca hep acele etmiştir; bu yüzden de hep geç kalmıştır."
"Zeki bir adam, ama oldukça sıradan bir zeka; arkadaşlığı beni güzel yazılmış bir kitap kadar oyalamıyor."
"Böyle mi olacaktı insanın sonsuz derecede mutlu kılan şey, aynı zamanda üzüntüsünün kaynağı mı olmalı?"