Bir şey sunulmuştu bana , bir hediye , bir meyve. Ama ben o meyveden tadamadım, gök erik gibi kaldı avcumda dünya. Şimdi ben uykusuzum , yalınayağım , kendimle meşgulüm . Kapımın önünde boş peynir tenekeleri , yağmur suyu biriktiriyorum .
“.. Üzüntü ile sevinç su ile yağ gibi değildir, birbirine karışabilir.”
“Tam anlamıyla insan gibi yaşayamıyorsak, en azından tam anlamıyla hayvan gibi yaşamamak için elimizden geleni yapalım.”
“Hepimizin içinde adını koyamadığımız bir şey var, işte biz oyuz.”