İremm

İremm
@iremhsrr
Bir şey sunulmuştu bana , bir hediye , bir meyve. Ama ben o meyveden tadamadım, gök erik gibi kaldı avcumda dünya. Şimdi ben uykusuzum , yalınayağım , kendimle meşgulüm . Kapımın önünde boş peynir tenekeleri , yağmur suyu biriktiriyorum .
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Biz de deniz gibiyiz,” dedi Başak , “ tek derdimiz yerinden oynatamadığımız taşlar .”
Sayfa 123·Kitabı okudu
Mezarıma bir demet gül götürmeyi düşünüyorum.
“.. Üzüntü ile sevinç su ile yağ gibi değildir, birbirine karışabilir.” “Tam anlamıyla insan gibi yaşayamıyorsak, en azından tam anlamıyla hayvan gibi yaşamamak için elimizden geleni yapalım.” “Hepimizin içinde adını koyamadığımız bir şey var, işte biz oyuz.”
Sayfa 69·Kitabı okudu