*Acıdan sürekli kaçınma, yaşamdan da kaçınma ile sonuçlanır.
*anlam inanmayı içerir.
*ama yalnız kendiminkini değil herkesin hayatını anlamsız buluyorum.
*Ne yaşamakta oldulduğumuzu tümüyle seçebildiğimizde, nedeni de kendiliğinden ortaya çıkar.
Telefonda çok fazla vakit geçirmekten hoşlanmadığım için uzun süredir uygulamayı kullanmamıştım, ki bu çoğunlukla olur.
Okuduklarımı kaydettiğim bir defterim var. Bazı zamanlar okurken kayıtlar ekliyorum bazen okuduklarım birikince ekliyorum.