Okumasında biraz zorlandım, çok eski bir kitap ve o zamanın tarzıyla yazılı olduğu içindir. Her karakterin günlük konuşma cümleleri o kadar uzundu ki başını kaybettim cümlelerin.
Merve benden önce okuduğu için kafamda oturmayan yerlerde ona sordum çok keyifli oluyor eş zamanlı ya da yakın zamanlı bir arkadaşınla kitap okumak onun hakkında konuşmayı seviyorum.
Frankenstein isminin nerden geldiği hakkında şimdiye kadar hiçbir bilgim olmadığını kitabı okurken fark ettim, baş karakterin o çaresizliği, o yaratık ile dahi empati yapabilmemiz garip hissettirdi özellikle son kısmında yaratığın tavırları şaşırttı.