İremsu Balta

Bazen bir kelebek sadece bir kelebek değildir. Bunu bana Oma öğretti. Ondan öğrendiğim en korkunç şeyi bilmek ister misiniz? Bir canavar olabilirsiniz ve siz bile bunun farkında olamayabilirsiniz. Canavarlar tıpkı insanlar gibi görünür ve insan olduklarını düşünürler. Aslında içerlerinde saklı bir canavar vardır.
Sayfa 50·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Puan vermedi·448 syf.··
2021 9. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 08 Şubat 2021 17:18
Hayatımda bu kitaptan önce sadece 1 kere korku gerilim okumuştum ve çokta korku gerilim kitabı olduğu söylenemezdi.Hep korku gerilime karşı bir merakım da vardı ve bu merakımı bu kitapla yenmek istedim. İlk olarak yazarın dili çok akıcı ve anlaşılırdı. Bu yüzden okurken hiç zorlanmadım. Kitap genel hatlarıyla merak uyandırıcı okudukça hem olaylar karmaşıklaştı hem de olaylar açığa çıktı.
29. OdaJennifer McMahon · Ephesus Yayınları · 20161,374 okunma

İremsu Balta

, bir kitap okudu
Puan vermedi·448 syf.··
3 günde okudu
·
2021 9. kitabı
Jennifer McMahon
8.2/10 · 1.374 okunma
Puan vermedi·163 syf.··
2021 8. kitabı
"İçimde yarım kalmış bir konuşmanın hüznü var." * Kitap Ankara'da geçim sıkıntısı çeken bir adamın eski bir arkadaşı vasıtasıyla iş bulması ile başlıyor. İşyerindeki oda arkadaşını incelemeye başlayan bu adam zamanla aslında bu sessiz sakin hatta sinir bozucu derecede ruhsuz adamın göründüğünden çok daha derin biri olduğunu farketmeye başlar. Raif'in kendi eliyle yazdığı bir defter aracılığı ile bize sunuluyor ve gerçekten Maria'ya olan çok derin olan aşk hikayesiyle karşılaşıyoruz. Yıllarca hayalini kurduğu beklediğini bile bilmediği o kadına rastlayan bir adamın hikayeside diyebiliriz bence. * Sabahattin Ali'den okuduğum ilk kitap ve kesinlikle son olmayacak. Kitabı çok severek ve merak ederek okudum. Ve sonunda çok etkilendim. Gerçekten içinize işleyecek mükemmel bir kitap. Herkesin kesinlikle okuması gereken bir kitap.Sürekli okusanızda farklı tatlar alacağınız güncelliğini hiç yitirmeyecek bir kitap bence. * "Yaşamak, tabiatın en küçük kımıldanışlarını sezerek, hayatın sarsılmaz bir mantık ile akıp gidişini seyrederek yaşamak; herkesten daha çok, daha kuvvetli yaşadığını,bir âna bir ömür kadar çok hayat doldurduğunu bilerek yaşamak... Ve bilhassa bütün bunları anlatacak bir insanın mevcut olduğunu düşünerek,onu bekleyerek yaşamak... Dünyada bundan daha ferah verici bir şey olabilir miydi?"
Kürk Mantolu MadonnaSabahattin Ali · Yapı Kredi Yayınları · 2025376,6bin okunma

İremsu Balta

, bir kitap okudu
Puan vermedi·163 syf.··
2021 8. kitabı
Sabahattin Ali
8.7/10 · 376,6bin okunma