"Rusya'nın ormanları balta darbeleriyle çatırdıyor, milyarlarca ağaç mahvediliyor; hayvanların, kuşların barınakları boşalıyor, ırmakların suları çekiliyor,kuruyorlar; olağanüstü güzel manzaralar geri dönmesine yitip gidiyor; bütün bunların tek nedeni, tembel insanoğlunun yere eğilip de yakacağını almayı akıl etmemesi."
Genç kahramanımızın ayağındaki rahatsızlıktan ötürü olan psikolojisini okuyoruz diyebiliriz. İçinde hafiften de aşk acısı da var . Gerçekten derinden etkileyen de bir kitap. Herkese tavsiye ederim. Bence kesinlikle bir şans verin.