İnsan et parçası olarak geldiği şu dünyadan mezarlık gübresi olarak mı gidecek? Bütün sevinçler ve üzüntüler birer abartı mıydı? Hiç manevra kabiliyeti yok mudur insanın? Şu morgda yatan zavallı mesela.Doğmayi o seçmemişti.Ölmeyi de istemedi.
Göze ilişmeyen ışık, kulaktan saklanan ses, kalpten esirgenen sevgi ve tat vermeyen hayat. Felcin adresi bedenim değil doktor, inme geçiren Dünya.
Umut Akbaş