Irmak

Irmak
@irmakk4

Irmak

, bir kitap okudu
Puan vermedi·77 syf.·
24 saatte okudu
·
2017 54. kitabı
Stefan Zweig
8.1/10 · 279,6bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gece gündüz bir şey olmasını bekliyordum;fakat hiçbir şey olmuyordu.Bekleyip duruyordum yine de.Hiçbir şey olmazdı yine.Bekliyor, bekliyor, bekliyordum,şakaklarım çatlayana dek düşünüp,düşünüp, duruyordum.Hiçbir şey olmuyordu.Yalnızdım.Yalnız. Yapayalnız.
Suskunluğun siyah okyanusundaki cam fanuslu dalgıç gibi yaşıyordu insan;dahası kendisini dış dünyaya çekecek olan halatın kopmuş olduğunu ve o sessiz derinlikte hiçbir zaman yukarı çekilmeyeceğini farkeden bir dalgıç gibi...
Fikirleri hiç değişmeyen ömrünü tek bir fikre hasretmiş her türlü insan ömrüm boyunca dikkatimi çekmiştir.Çünkü, bir insan kendini ne kadar sınırlarsa sonsuza o kadar yakın olur.İşte böyle görünürde dünyadan kopuk yaşayanlar,özel yapıları gereği bir karınca misali,dünyanın tuhaf ve eşi benzeri olmayan maketini kurarlar.