Irmak

Irmak
@irmakk4
"Elimden gelse, seninle sekiz yüz elli iki bin kilometre hiç durmadan konuşurdum." "Bu kadar yola nasıl benzin yetiştiririz?" "Gider gibi yaparız."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Evet yapacağım bunu.Başladım bile.Öldürmek,Buck Jones'un tabancasını alıp güm diye patlatmak değil! Hayır.Onu yüreğimde öldüreceğim,artık sevmeyerek...Ve bir gün büsbütün ölecek."
Ne var ki,bir şeyin eksikliğini duyuyordum:beni kendime getirecek,belki insanlara,onların iyiliklerine inandıracak önemli bir şeyin eksikliği.
"Ağlamak kötü bir şey mi?" "Ağlamak hiçbir zaman kötü değildir,budala.Neden sordun?" "Bilmiyorum.Bir türlü alışamadım.Sanki yüreğim boş bir kafes..."
"Neden benim gibi yapmayı öğrenmiyorsun?" "Sen ne yapıyorsun ki?" "Kimseden hiçbir şey beklemiyorum. Böylece hayal kırıklığına da uğramamış oluyorum.