Irmak

Irmak
@irmakk4
Ne var ki,bir şeyin eksikliğini duyuyordum:beni kendime getirecek,belki insanlara,onların iyiliklerine inandıracak önemli bir şeyin eksikliği.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Ağlamak kötü bir şey mi?" "Ağlamak hiçbir zaman kötü değildir,budala.Neden sordun?" "Bilmiyorum.Bir türlü alışamadım.Sanki yüreğim boş bir kafes..."
"Neden benim gibi yapmayı öğrenmiyorsun?" "Sen ne yapıyorsun ki?" "Kimseden hiçbir şey beklemiyorum. Böylece hayal kırıklığına da uğramamış oluyorum.

Irmak

, bir kitap okudu
Puan vermedi·184 syf.·
23 saatte okudu
·
2017 51. kitabı
José Mauro de Vasconcelos
8.8/10 · 275,6bin okunma