Odanın duvarları bomboş.Nasıl yaşadım on yıl bu evde?Bir gün duvara bir resim asmak gelmedi mi içimden?Ben ne yaptım?Kimse de uyarmadı beni.İşte sonunda anlamsız biri oldum.İşte sonum geldi Kötü bir resim asarım korkusuyla hiç resim asmadım;kötü yaşarım korkusuyla hiç yaşamadım.
Bat dünya bat.Böyle giderse her mahallede bir Dostoyevski çıkacak Olric.Dünya borsalarında Dostoyevski hisseleri düşecek.Her hafta bir Karamazov,yeraltın kadar yeraltı.