irem

"Ne çok üzdünüz, yüzü güzel insanlar için gönlü güzel insanları."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Aslında biz ölü doğmuş yaratıklarız.
"Sığdır beni avucunun içine, evim yap orayı, sonra kapat parmaklarını. Ben burada kalırım."
-Ben bir memleketimi, bir seni çok sevdim, dedi, keyifle.*** -Ben en çok seni ve şimdi senin sevdiğin her şeyi seviyorum, dedim.
Odanda duran her şeyi seviyorum, çılgın gibi. Bil bunu.