irem

Olası hayatlarımızdan herhangi birinin bundan daha mı iyi yoksa daha mı kötü olacağını bilemeyiz. O hayatlar yaşanıyor, evet ama biz de yaşıyoruz ve asıl bu yaşantıya odaklanmalıyız.
Sayfa 275·Kitabı okudu
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Annem hakkında yazıyorum çünkü onu dünyaya getirme sırası sanırım bende.
Sayfa 29·Kitabı okudu
Alıntı
başkasının mutlu olması seni rahatsız ediyorsa asla mutlu olamazsın
Bu cesur bakirelerin korkacakları tek bir erkek dahi olmadığından korunmaya ihtiyaçları da yoktu.
Sayfa 84·Kitabı okudu