Işıl Korkmaz

Işıl Korkmaz
@isil_krkmz

Işıl Korkmaz

, bir kitap okudu
Puan vermedi·74 syf.·
8 günde okudu
·
2025 35. kitabı
Stefan Zweig
7.2/10 · 19,1bin okunma
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Kalplerimiz dolu olduğundan ikimiz de susuyorduk.
Geçmiş ve gelecek birdenbire parçalanmıştı.
Yukarıya kadar tırmanıp cesurca son adımı atarken birdenbire yanlış yola girdiğini düşünüp korkuya kapılmak, ileriye doğru birkaç kolay adımı atacak gücü kaybetmek kadar korkunç bir şey yoktur hayatta.
Sayfa 12·Kitabı okudu
Buse’nin Rüyası
ikimizde o uçsuz bucaksız yolu, o inanilmaz yeşilliği arıyoruz. Bu dünyada ruha sürür verecek bir cennet, sahici bir karsılaşma, yüreğin neşidelerine ötelerden gelecek bir yankı .Seni duvarların arkasında görmemi, kaybolursan seni bulmamı istiyorsun. Her birimiz bu dünyada hissedildiğimizi hissetmek istiyoruz.Ben de diyorum ki her yerde O’nun lütfu var.İzleri takip et, Duyulmayanı duy, görülmeyeni gör.Kalbinle gör,kalbinle duy.Kalbinle kaybol, kalbinde kaybol.Diyorum ki," Elbet bulunur/ iyi bir hal üzere kaybolan kişi"
Sayfa 57·Kitabı okudu
“Elbiseni yeniyken, şerefini gençken koru.”