Yukarıya kadar tırmanıp cesurca son adımı atarken birdenbire yanlış yola girdiğini düşünüp korkuya kapılmak, ileriye doğru birkaç kolay adımı atacak gücü kaybetmek kadar korkunç bir şey yoktur hayatta.
ikimizde o uçsuz bucaksız yolu, o inanilmaz yeşilliği arıyoruz. Bu dünyada ruha sürür verecek bir cennet, sahici bir karsılaşma, yüreğin neşidelerine ötelerden gelecek bir yankı .Seni duvarların arkasında görmemi, kaybolursan seni bulmamı istiyorsun. Her birimiz bu dünyada hissedildiğimizi hissetmek istiyoruz.Ben de diyorum ki her yerde O’nun lütfu var.İzleri takip et, Duyulmayanı duy, görülmeyeni gör.Kalbinle gör,kalbinle duy.Kalbinle kaybol, kalbinde kaybol.Diyorum ki," Elbet
bulunur/ iyi bir hal üzere kaybolan kişi"