Su

Su
@isilsuu_
kendi kendine iyileşen hem güçlü hem tehlikelidir teşekkürler.
İNSAN belli bir süreden sonra kimseyi istemiyor hayatında bazı şeyler yaşanıyor ve insan öğreniyor,yoruluyor kendin ile kalmaktan korkmuyorsun yalnızlığın verdiği olgunluğu yaşıyorsun kimseye vakit ayırarak kafanı yormak istemiyorsun yalnızlığın samimiyetine sığınıyorsun.
Hayat ve İnsan
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Nasihatler bilenlerin olsun Biz yaşayıp öğreniyoruz...
1K
"İnsan her şeye alışır diyorlar ya, öyle değil aslında. Başka çaren olmadığı için katlanıyorsun ama alışamıyorsun." Bir Ses Böler Geceyi Ahmet Ümit
Hayat ve İnsan
"Telafisi olmayan şeylerin izahı gereksizdir." Victor Hugo
Alıntı
Kalpleri birbirine ısındıran yalnızca Allah'tır. Enfal-63
Din