Gerçek yalnızlık her insanı korkutur.Buna karşılık yalnız kalmaktan korkmak bir insandan diğerine farklılık gösterir. Kimi insan için bozkırın sonsuzluğunu seyretmek bile ürkütücü duyguların yaşanmasına neden olurken,bir diğeri için doğa ile baş başa kalmak doyurucu bir yaşantıdır…
İnsan bir zaman tüketicisidir. Üstelik bize ayrılan bu zaman oldukça sınırlıdır da. Ama yine de çoğumuz yapmak istediklerimizi sonsuza dek zamanımız varmışçasına erteleriz. Yaşamımız boyunca yitirdiğimiz bazı şeyleri yeniden elde edebilir ya da yerine başka şeyler koyabiliriz. Ama tükettiğimiz zamanı asla!